2010-07-31
 22:03:41

Favoritbloggar

När jag ändå tipsar er om Lady Dahmers blogg kan jag passa på att tipsa om andra favoriter!
Tänker inte tipsa om vissa bloggar jag läser som Kenza, Blondinbella och StinaLee för dem känner nog de flesta till ;-)

Alisa - Gillar verkligen hennes blogg. Det är både vardag, filmtips, mat och dryck, hennes söta hundar, mode&skönhet med mera.

Lina/17år127kg - Denna tjej är både klok och stark! Spännande att få följa hennes resa.

Colorelle - En modeblogg får jag väl kalla det. Väldigt fint mode!

Angelica - Lika gammal som mig och tvåbarnsmor! Hon verkar väldigt klok och spräcker nog hål på mångas fördomar om unga mammor/föräldrar. Dessutom älskar jag hennes klädstil vilket hon också skriver om (mode & skönhet) bland annat.

Carolina - Driven tjej som skriver om träning och kost, skönhetstips, mode och shopping, vardag.

Elsa Billgren - Älskar hennes stil. Många fina bilder och kläder.

Sandra - Också en driven tjej som jag följt länge. Här blandas vardagen med skola och jobb med fest, skönhet, mode, vänner, killar ;) m.m.


Det var nog de bloggar jag tänkt tipsa om just nu. Tipsa gärna mig om bloggar!


Alisa - Amor Vincit Omnia

Åh där är jag!:D hihih tack1:)



PUBLICERAT: 2010-08-01, 02:21:58 | URL: http://alisagonzalez.se
Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!



PUBLICERAT: 2011-07-20, 00:37:57 | URL: http://smsalåna.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: