2010-07-30
 16:09:39

Hmm

Jag är inte så haj på det här med att blogga. Vet inte vad jag ska skriva riktigt eller så vet jag men får inte ut något på "pappret".

Idag har jag i alla fall varit på ett möte och sedan kollade jag lite på H&M. Alltså vad händer med den affären? Grymt tråkiga och vissa rent fula kläder. Ville hitta någon cardigan/kofta/tjocktröja men alla såna är i genomskinligt tunt material. Sen är det volanger och rynk/puffärmar på hälften av tröjorna nu. Jag har storlek 38/M ibland 40/L upptill och det ser inte bra ut med volanger på mig, jag blir liksom två storlekar större visuellt.
Nej diss på H&M. De måste shapa upp sig! Haha.

Vart hittar man fina kläder i skapligt bra material? "Vanliga" kläder utan volanger, strass och rysch pysch i färger som marin, vit, mörkgrön, puder, beige..


Alisa - Amor Vincit Omnia

Ppfff hos HM finns det bara en kroppstyp. Hatar det!



PUBLICERAT: 2010-07-31, 15:46:07 | URL: http://alisagonzalez.se
Sanna

Alisa - Ja verkligen :( Sämst är det!



PUBLICERAT: 2010-07-31, 21:42:16 | URL: http://fejsme.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: