2010-07-29
 16:40:23

Jag är..

Med blogg!

Jag föll för trycket (eh?) och skaffade mig en blogg.
Den är inte sådär snygg till designen, men det kanske kommer att ändras.
Jag tänker inte lägga upp massor av bilder på mig själv. Hoppas att bloggen inte blir skittrist för det.

Jag heter i alla fall Sanna, så mycket kan jag säga. Jag är bättre på att skriva än att prata, speciellt när jag har något att säga. Jag är ganska flummig, skeptiker, cynisk men glad och trevlig också. Jag gillar långa skogspromenader och är en spontan tjej med båda fötterna på jorden. HAHA! Skoja bara. Kontaktannons? Som ingen skulle nappa på. Blir typ äcklad när folk skriver att dem har båda fötterna på jorden. Det låter..inte bra.

Men nog om mig.

Ps. Jag är ganska bra på att stava (säger vi), men jag kan fan inte skilja på de/dem ibland. Så please reta mig inte om jag skriver fel. Ds.


Alisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Amor Vincit Omnia

Välkommen till bloggvärlden!:)



PUBLICERAT: 2010-07-29, 22:49:36 | URL: http://alisagonzalez.se
Sanna

Tackar :D



PUBLICERAT: 2010-07-30, 16:00:26 | URL: http://fejsme.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: